امروز: چهارشنبه ٢٤ مهر ١٣٩٨


  چاپ        ارسال به دوست

اثر ارزش احساسی کارکردی برند بر وفاداری برند با نقش میانجی شهرت سازمانی(مورد مطالعه : مشتریان نمایندگی های فروش شرکت ایران خودرو در شهر خرم آباد)

برگزاری دفاع پایان نامه خانم آذر دالوند دانشکده علوم اقتصادی و اداری گروه مدیریت بازرگانی

برگزاری دفاع پایان نامه

جلسه دفاع از پایان نامه خانم آذر دالوند دانشجوی مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی  با موضوع « اثر ارزش احساسی کارکردی برند بر وفاداری برند با نقش میانجی شهرت سازمانی(مورد مطالعه : مشتریان نمایندگی های فروش شرکت ایران خودرو در شهر خرم آباد) » روز سه شنبه مورخ 98/6/26 ساعت 9 تا 10  در کلاس هوشمند دانشکده علوم اقتصادی و اداری برگزار می گردد . داوری این پایان نامه را  دکتر محسن عارف نژاد برعهده دارند.


١٣:٣٤ - دوشنبه ٢٥ شهريور ١٣٩٨    /    شماره : ٦٠١٩    /    تعداد نمایش : ٣٣


نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر:
 





تمامی حقوق برای دانشگاه لرستان محفوظ می باشد.طراحی و پشتیبانی: واحد فناوری اطلاعات