معرفی رئیس اداره کارگزینی
نام و نام خانوادگی: علی اصغر کیماسی
مدرک تحصیلی: لیسانس
شماره تماس: 33120063-066
فکس: 33120084-066
___________________________________________________
شرح وظایف رئیس اداره کارگزینی
1- تهيه صورتجلسات كميته فرعي طرح طبقه بندي مشاغل و تنظيم مدارك مربوط جهت ارتقاء گروههاي تخصصي و ارسال به مراكز 2- مطالعه مستمر مجموعه قوانين و مقررات اداري و استخدامي كشور – قوانين كار بخشنامه ها و تصويب نامه ها به منظور آشنايي كامل در اجراي آنها 3- صدور احكام و قراردادهای كارگزيني براي اعضای رسمي، پیمانی و قراردادی 4- ثبت كامل حضوروغياب كارمندان 5- تهیه گزارش ماهانه به منظور پرداخت حقوق 6- صدور گواهيهاي اشتغال بهكار و كسر از حقوق، تخفيف شهريه . . . 7- پاسخگوئي به كليه مكاتبات و مراجعات پرسنلي و رسيدگي به امور آنها 8- صدور كارت حضوروغياب و نگهداري و سرويس دستگاه ورودوخروج و بهروزرساني نرمافزار حضوروغياب 9- ثبت، محاسبه، بازخريد و اعلام مرخصي كاركنان 10- صدور و ارسال حکم مأموريت كاركنان 11- محاسبه و تنظيم ليستهاي حقوقي اعم از حق شيفت، کمک هزینه تهیه غذا، ايابوذهاب، اضافهكار و . . . 12- اجراي كليه بخشنامههاي مربوط به پرسنل 13- تشكيل پرونده و ضبط و بايگاني مدارك پرسنلي و اداري 14- تهيه پيش نويس احكام شاغلين اعم از انتصاب،ارتقاء گروه،افزايش سنواتي،فوق العاده شغل، ماموريت و .... بر اساس تفويض اختيار لازم و رعايت قوانين و مقررات مربوطه 15- تهيه پيش نويس قراردادهاي پرسنل بخش موقت – پيماني با رعايت مقررات مربوطه 16- تهيه گزارشهاي لازم در خصوص بازنشستگي افراد يا درخواست افراد براي بازنشستگي 17- بهنگام نمودن اطلاعات پرسنلي در سيستم وبروز رسانی سيستم 18- انجام امور مربوط به ارزشيابي پرسنل دانشگاه در چارچوب دستورالعمل هاي تعيين شده 19- تهيه آمارهاي مختلف پرسنلي حسب مورد و طبق نظر مقام مافوق 20- تهيه مدارك لازم و ارسال به مركز جهت تبديل وضعيت استخدامي 21- انجام امور مربوط به تعاون ، بيمه و رفاه و دريافت وام تعاوني اعتبار پرسنل دانشگاه 22- ثبت برگه هاي ماموريت روزانه،مرخصي روزانه استحقاقي واستعلاجي در سيستم حضورو غياب انجام امور استخدام و معرفي كارمندان واجد شرايط لازم جهت انجام مشاغل مورد نظر
|