اخبار

برگزاری نشست معاونان پشتیبانی و توسعه و مدیران ستادی دانشگاه‌های منطقه پنج کشور به میزبانی دانشگاه لرستان

۱۴۰۰/۱۰/۲۲

نشست معاونان پشتیبانی و توسعه و مدیران ستادی دانشگاه‌های منطقه پنج کشور به میزبانی دانشگاه لرستان برگزار شد.

در این نشست که صبح روز چهارشنبه، 22 دی‌ماه در محل حوزه ریاست دانشگاه لرستان برگزار شد حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر حبیب حاتمی‌کن‌کبود، مسئول دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان لرستان در سخنانی گفت:«نقش و جایگاه معاونان پشتیبانی و توسعه دانشگاه‌های کشور در ارتقای بهره‌وری کاری و راندمان کاری اداری و مالی، یک نقش بسیار مهم است».

وی تصریح کرد:«معاونان پشتیبانی و توسعه و مدیران ستادی دانشگاه‌های منطقه پنج کشور بایستی با تداوم این‌گونه نشست‌ها و تبادل تجربیات همدیگر، تلاش کنند تحول اداری مبتنی بر شایسته‌سالاری در نظام اداری و مالی دانشگاهی، تقویت شود».

حجت‌الاسلام و المسلمین حاتمی‌کن‌کبود، افزود:«توجه به تقویت تخصص‌گرایی در نظام اداری، یک موضوع مهم است و نیروهای انسانی، بایستی به صورت پیوسته در کارگاه‌های آموزشی متناسب با تغییرات اداری روز، شرکت کرده و سطح آموزش و مهارت‌افزایی اداری کارکنان را ارتقاء داد».

دکتر محمد علیزاده، سرپرست معاونت پشتیبانی و توسعه دانشگاه لرستان در این نشست گفت:«اینگونه نشست‌ها را باید به صورت منظم در آینده ادامه داد تا بتوانیم با همفکری، هم‌اندیشی و تبادل تجربیات، به راهکارهای قوی و اثربخش در حوزه‌های کاری اداری، مالی و ستادی برسیم».

دکتر علیزاده افزود:«دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی منطقه پنج کشور می‌توانند در طول مدت یک سال، نشست‌های مشترک برگزار کنند تا بتوانیم در مورد موضوعات و مباحث مختلف، راهکارهای قوی، تهیه و اجرا کنیم».

وی بیان کرد:«در دوره‌ی دولت جدید (دولت سیزدهم)، اولین نشست معاونان پشتیبانی و توسعه و مدیران ستادی دانشگاه‌های منطقه پنج کشور به میزبانی دانشگاه لرستان برگزار شد و امیدوارم در طول سال نیز این نشست‌ها به صورت منظم، تداوم داشته باشند».

گفتنی است منطقه پنج کشور در نظام آموزش عالی، شامل دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان‌های لرستان، ایلام، کردستان و کرمانشاه می‌شود.  


۱۴۰۰/۱۰/۲۲ - ۰۰:۰۰
۱۳۲۱ بازدید