اخبار

بازدید مدیران جهاد کشاورزی از دانشگاه لرستان با هدف همکاری مشترک برای ارتقای شاخص های مدیریت سبز

۱۴۰۰/۱۱/۲۶

مهندس ناصر کیانی، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان خرم‌آباد، سیدرضا نجفی، مدیر حوزه ریاست جهاد کشاورزی استان لرستان، کارشناسان جهاد کشاورزی، دکتر محمد علیزاده، سرپرست معاونت پشتیبانی و توسعه دانشگاه لرستان و برخی دیگر از مدیران دانشگاه لرستان، از بخش‌های مختلف سایت مرکزی دانشگاه لرستان و دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه لرستان در جهت ارتقای شاخص‌های مدیریت سبز دانشگاه بازدید کردند.

به گزارش اداره روابط عمومی دانشگاه لرستان، این بازدید، عصر روز سه‌شنبه، 26 بهمن‌ماه صورت گرفت.

در این بازدید، دکتر سعید محمدزاده، سرپرست دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه لرستان، دکتر سلیمانی‌مطلق (مدیریت سبز دانشگاه لرستان) و برخی معاونان دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی از جمله دکتر راجی نیز حضور داشتند.

هدف از این بازدید، گسترش همکاری‌های مشترک بین سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان با دانشگاه لرستان درباره ارتقای شیوه‌های آبیاری نوین در بخش فضای سبز و گسترش کاشت درختان مثمر در سایت مرکزی دانشگاه لرستان و دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه است.

دانشگاه لرستان، به‌ویژه دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی، دارای ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های مختلفی است که با تقویت همکاری بین سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان و دانشگاه لرستان تلاش می‌شود این ظرفیت‌ها از منظر کیفی، ارتقاء پیدا کنند.

کمک به توسعه‌ی کاشت درختان مثمر و همچنین کمک به اجرای پروژه‌های آبیاری نوین برای درختان، از جمله مباحث مهم مطرح شده در این بازدید در حوزه‌ی کاری مدیریت سبز بود.

دکتر محمد علیزاده، سرپرست معاونت پشتیبانی و توسعه دانشگاه لرستان در این بازدید تصریح کرد که بایستی تلاش کنیم براساس صرفه‌جویی در منابع انرژی که از مباحث مهم مدیریت سبز و ذیل مفهوم دانشگاه سبز است بهره‌وری و کارآیی را ارتقاء بدهیم.

گزارش تصویری

۱۴۰۰/۱۱/۲۶ - ۲۱:۴۹
۱۷۱ بازدید