اخبار

مدیرکل نظارت بر طرح‌های عمرانی وزارت علوم از دانشگاه لرستان بازدید کرد

۱۴۰۱/۰۵/۱۵

مدیرکل نظارت بر طرح‌های عمرانی وزارت علوم، از پروژه‌های عمرانی دانشگاه لرستان، بازدید کرد.

به گزارش اداره روابط عمومی دانشگاه لرستان، روز شنبه، 15 مردادماه، دکتر جمشید اسماعیلی، مدیرکل نظارت بر طرح‌های عمرانی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از دانشگاه لرستان، به‌ویژه پروژه‌های عمرانی و زیرساختی در دست ساخت این دانشگاه، بازدید کرد.

دکتر اسماعیلی در این بازدید که از صبح تا عصر شنبه، انجام شد ابتدا از پروژه تقاطع غیرهم سطح ورودی سایت مرکزی دانشگاه لرستان بازدید کرد. این تقاطع در صورتی که به بهره‌برداری برسد فاصله شهر خرم‌اباد تا دانشگاه لرستان را هفت کیلومتر، کاهش می‌دهد.

همچنین مردم ساکن منطقه و سایر دانشگاه‌ها از جمله دانشگاه پیام نور و علوم پزشکی نیز از این تقاطع، از نظر کاهش مسافت تردد خودرویی، منتفع می‌شوند.

دکتر علی نظری، سرپرست دانشگاه لرستان، دکتر محمد علیزاده، سرپرست معاونت پشتیبانی و توسعه دانشگاه لرستان، مهندس مجید شاکرمی، مدیر امور عمرانی دانشگاه و پیمانکار پروژه، توضیحات لازم را درباره این پروژه‌ که از جمله پروژه‌های نیمه‌تمام دانشگاه لرستان است ارائه کردند.

مهم‌ترین مطالبه، کمک اعتباری و مالی مدیریت نظارت بر طرح‌های عمرانی وزارت علوم برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام عمرانی و زیرساختی دانشگاه لرستان است که مطرح شد.

مدیرکل نظارت بر طرح‌های عمرانی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، از سایر پروژه‌های دانشگاه لرستان از جمله سرای دانشجویی در حال ساخت سایت مرکزی دانشگاه، ساختمان تازه ساخته شده‌ی مدیریت امور آموزشی و دانشجویی دانشگاه، برخی پروژه‌های مدیریت سبز دانشگاه و پروژه‌های دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه لرستان، بازدید کرد و میزان پیشرفت پروژه‌ها و مشکلات مالی و اعتباری را مورد سنجش و ارزیابی میدانی قرار داد.

علاوه بر بازدیدها، نشست مدیرکل نظارت بر طرح‌های عمرانی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با مسئولان دانشگاه لرستان در محل حوزه ریاست دانشگاه برگزار شد.

دکتر نظری، سرپرست دانشگاه لرستان در این نشست، به تشریح پروژه‌های نیمه‌تمام دانشگاه لرستان پرداخت و خواستار این شد که با تأمین اعتبارات مورد نیاز، این پروژه‌ها هرچه سریعتر به افتتاح برسند.

به‌ویژه تلاش هرچه بیشتر برای تأمین اعتبارات مورد نیاز برای تکمیل پروژه‌های تقاطع غیرهم‌سطح ورودی سایت مرکزی دانشگاه لرستان و سرای دانشجویی سایت مرکزی، در این نشست، مورد گفت‌وگو قرار گرفت.

مدیرکل نظارت بر طرح‌های عمرانی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری نیز قول مساعد داد همه‌ی کوشش خویش را به‌کار خواهد بست تا پروژه‌های زیرساختی مهمی همچون تقاطع غیرهم‌سطح ورودی سایت مرکزی دانشگاه لرستان، هرچه سریعتر، تکمیل شوند.

دکتر اسماعیلی تشریح کرد: «پروژه‌ی تقاطع غیرهم‌سطح ورودی سایت مرکزی دانشگاه لرستان، یک پروژه‌ی مهم است که از نظر تسهیل رفت و آمد به منطقه‌ی کمالوند و دانشگاه‌های مستقر در این منطقه، خدمات اثرگذاری ارائه خواهد کرد».

وی اظهار داشت: «خوشبختانه در سفر رئیس محترم جمهور به استان لرستان، اعتبارات خوبی برای فعال شدن این پروژه تصویب شد؛ تلاش ما نیز این است که پروژه هرچه سریعتر به افتتاح برسد و مطالبات پیمانکار، پرداخت شود».

گزارش تصویری

۱۴۰۱/۰۵/۱۵ - ۱۸:۰۰
۴۸۷ بازدید