اخبار

نشست کارپردازان دانشگاه لرستان با هدف ارتقای شاخص‌های شفافیت مالی، برگزار شد

۱۴۰۱/۰۶/۰۹

نشست هم‌اندیشی کارپردازان بخش‌های مختلف دانشگاه لرستان، به ریاست معاون پشتیبانی و توسعه دانشگاه لرستان، با هدف تقویت شاخص‌های شفافیت مالی و ارتقای رویه‌های هماهنگ و منسجم مالی برگزار شد.

به گزارش اداره روابط عمومی دانشگاه لرستان، این نشست، به ریاست دکتر محمد علیزاده، معاون پشتیبانی و توسعه دانشگاه لرستان، صبح روز چهارشنبه، 9 شهریورماه در محل سالن جلسات حوزه ریاست دانشگاه لرستان برگزار شد.

دکتر محمد علیزاده، معاون پشتیبانی و توسعه دانشگاه لرستان، هدف از برگزاری چنین نشستی را تقویت رویه‌های هماهنگ و منسجم مالی در سطح سازمانی دانست.

وی در بخش دیگری از گفته‌هایش، درباره تناسب بین بودجه‌ و عملکرد، توضیحاتی را ارائه کرد.

کارپردازان بخش‌های مختلف دانشگاه لرستان از جمله کارپردازان مراکز اقماری وابسته به دانشگاه لرستان، دیدگاه‌ها، نقطه‌نظرات و برخی مشکلات حوزه کاری خویش را بیان کردند.

دکتر علیزاده، معاون پشتیبانی و توسعه دانشگاه لرستان از کارپردازان بخش‌های مختلف دانشگاه لرستان خواست اینگونه نشست‌های هم‌اندیشی به صورت منظم در آینده نیز برگزار شوند تا با همفکری، هم‌اندیشی و استفاده از خردجمعی، سیستم کارپردازی دانشگاه لرستان، ارتقاء پیدا کند و از سوی دیگر، مشکلات و مسائل موجود، رفع شوند.

گزارش تصویری

۱۴۰۱/۰۶/۰۹ - ۱۲:۱۳
۴۲۰ بازدید