اخبار

استاندار لرستان و خبرنگاران از پروژه در حال ساخت تقاطع ورودی دانشگاه لرستان بازدید کردند

۱۴۰۲/۰۳/۲۰

استاندار لرستان و خبرنگاران استانی از پروژه تقاطع غیرهم‌سطح ورودی دانشگاه لرستان که مراحل پایانی ساخت خود را سپری می کند بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه لرستان، صبح روز شنبه، 20 خردادماه، دکتر فرهاد زیویار، استاندار لرستان، دکتر احمدرضا دالوند، معاون عمرانی استاندار لرستان و جمعی از خبرنگاران استان لرستان، از پروژه در حال ساخت تقاطع غیرهم‌سطح ورودی دانشگاه لرستان بازدید کردند.

در این بازدید، دکتر علی نظری، رئیس دانشگاه لرستان، دکتر سعید محمدزاده، معاون پشتیبانی دانشگاه لرستان، مدیران حوزه‌های کاری عمرانی این دانشگاه و پیمانکار پروژه حضور داشتند و توضیحات لازم درباره میزان پیشرفت پروژه و اقدامات انجام شده را خطاب به استاندار لرستان و خبرنگاران استان، ارائه کردند.

استاندار لرستان در این بازدید با پیمانکار و مهندسان ناظر پروژه گفت‌وگو کرد و خواستار شد سرعت مراحل پایانی پروژه با رعایت استانداردها و دقت‌های لازم و کافی عمرانی و فنی، افزایش یابد.

زیویار در جمع خبرنگاران توضیح داد این پروژه از پروژه‌های راکد بود که در دوره دولت فعلی (دولت سیزدهم)، فعال شد؛ زیرا از اولویت‌های مهم دولت سیزدهم، تکمیل پروژه‌های نیمه‌کاره است.

وی تشریح کرد عملیات ساخت پروژه در سال 97 آغاز و به علت وقوع سیل سال 98 متوقف شد.

زیویار تصریح کرد این پروژه از جمله پروژه‌هایی است که در دوره دولت سیزدهم (دولت فعلی) از حالت راکد به حالت فعال تبدیل شد.

استاندار لرستان به خبرنگاران گفت پیمانکار قبلی پروژه به علت برخی مشکلات کاری، خلع ید و پیمانکار جدید برای پروژه انتخاب شد.

فرهاد زیویار بر این نکته تصریح کرد که برای دولت سیزدهم، اهمیت دارد پروژه هرچه سریع‌تر به مرحله افتتاح برسد و مردم منطقه و دانشگاهیان، از مزایای آن، منتفع شوند.

زیویار توضیح داد یکی از دستاوردهای عینی سفر رئیس‌جمهور (آیت‌الله رئیسی) به استان لرستان، اختصاص 18 میلیارد تومان به پروژه تقاطع غیرهم سطح ورودی دانشگاه لرستان بود.

استاندار لرستان به خبرنگاران نوید داد پروژه تقاطع غیرهم‌سطح ورودی دانشگاه لرستان تا دو ماه آینده به افتتاح و بهره‌برداری می‌رسد.

گفتنی است در صورت تکمیل و افتتاح کامل پژوه، فاصله شهر خرم‌آباد تا دانشگاه لرستان، دانشگاه پیام‌نور و دانشگاه علوم پزشکی استان لرستان که همگی در منطقه کمالوند قرار دارند حداقل هفت کیلومتر کاهش می‌یابد.

همچنین، تردد خودرویی مردم منطقه کهریز و کمالوند که در کنار دانشگاه لرستان قرار دارند تسهیل می‌شود.

گفتنی است چندی پیش، دکتر احمدرضا دالوند، معاون عمرانی استاندار لرستان نیز از این پروژه بازدید و با پیمانکار و مهندسان پروژه، گفت‌وگو کرد.

گزارش تصویری

۱۴۰۲/۰۳/۲۰ - ۱۲:۰۰
۱۹۴ بازدید