اخبار

همکاری دانشگاه لرستان و دانشگاه صنعتی کرمانشاه برای احداث تصفیه‌خانه فاضلاب سایت مرکزی دانشگاه لرستان

۱۴۰۲/۰۴/۰۲

دکتر مجید محدثی، معاون پشتیبانی دانشگاه صنعتی کرمانشاه در راستای تقویت همکاری‌های دوجانبه دانشگاه لرستان و دانشگاه صنعتی کرمانشاه از نهالستان صنوبر سایت مرکزی دانشگاه لرستان و محل احداث سایت تصفیه‌خانه و بازچرخانی پساب‌های سایت مرکزی این دانشگاه بازدید کرد.

به گزارش رواب عمومی دانشگاه لرستان، در این بازدید، دکتر مهدی سلیمانی‌مطلق، مسئول حوزه کاری مدیریت سبز دانشگاه لرستان نیز حضور داشت و خواستار شد تجربیات دانشگاه صنعتی کرمانشاه در اختیار دانشگاه لرستان قرار بگیرد تا در نهایت با همکاری علمی دو دانشگاه، تصفیه‌خانه فاضلاب سایت مرکزی و بازچرخانی پساب‌ها به‌صورت کامل و جامع در دانشگاه لرستان اجرا شود.

دکتر محدثی از نهالستان صنوبر سایت مرکزی دانشگاه لرستان که در مسیر فاضلاب این دانشگاه احداث شده است بازدید کرد و اقدام دانشگاه لرستان در کاشت صنوبر برای کاهش آلودگی پساب‌ها را مورد تقدیر قرار داد.

در بازدید مذکور، دکتر فرج‌اله ترنیان، عضو هیئت علمی دانشکده منابع طبیعی دانشگاه لرستان و دکتر زهرا اسدالهی، عضو هیئت علمی این دانشکده نیز حضور داشتند و توضیحات علمی مرتبط با پروژه و طرح را ارائه کردند.

پس از بازدید، نشست مشترک دکتر سعید محمدزاده، معاون پشتیبانی دانشگاه لرستان، دکتر محدثی، معاون پشتیبانی دانشگاه صنعتی کرمانشاه، دکتر علی حقی‌زاده، رئیس دانشکده منابع طبیعی دانشگاه لرستان و دکتر مهدی سلیمانی‌مطلق، مسئول حوزه کاری مدیریت سبز دانشگاه لرستان برگزار شد و راهکارها برای ساخت تصفیه‌خانه فاضلاب سایت مرکزی دانشگاه لرستان، بررسی شد.

دکتر سعید محمدزاده، معاون پشتیبانی دانشگاه لرستان در این نشست بر تبادل تجربیات دو طرف برای اجرای کامل پروژه مذکور تأکید کرد.

دکتر محمدزاده اجرای طرح را یک اقدام مهم در راستای مدیریت مصرف آب و بهینه‌سازی آبیاری فضای سبز و درختان غیرمثمر دانشگاه لرستان دانست.

تقویت ارتباطات و تبادلات دانشگاه لرستان با دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی منطقه پنج کشور از جمله تأکیدات دکتر علی نظری، رئیس دانشگاه لرستان است.

گزارش تصویری

۱۴۰۲/۰۴/۰۲ - ۲۱:۴۹
۲۳۰ بازدید