اخبار

تجلیل رئیس و معاون پشتیبانی دانشگاه لرستان از دانش‌آموز دبیرستان دخترانه دانشگاه لرستان به‌خاطر کسب رتبه 21 کنکور تجربی کشور

۱۴۰۲/۰۶/۰۷

دکتر علی نظری، رئیس دانشگاه لرستان و دکتر سعید محمدزاده، معاون پشتیبانی این دانشگاه با حضور در دبیرستان دخترانه دانشگاه لرستان از هستی حسینی، دانش‌آموز این دبیرستان که رتبه 21 کنکور سراسری علوم تجربی کشور را کسب کرد تجلیل کردند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه لرستان، در این مراسم، دکتر زیبا زمانی‌فرد، مدیر دبیرستان دخترانه دانشگاه لرستان، جمعی از اولیاء و دانش‌آموزان این دبیرستان،‌ نعمتی، رئیس انجمن اولیاء و مربیان آموزش و پرورش ناحیه یک خرم‌آباد و مشاوران دبیرستان حضور داشتند.

دکتر علی نظری، رئیس دانشگاه لرستان در این مراسم دانش‌آموزان را آینده‌سازان مملکت دانست که بایستی رسالت علمی و آموزش و تربیتی خود را به‌خوبی در تراز انقلاب اسلامی انجام بدهند.

رئیس دانشگاه لرستان در بخش دیگری از سخنانش درباره جنگ نرم دشمن برای از بین بردن اعتقادات دینی جامعه صحبت کرد و اهمیت تقویت نهاد خانواده با استناد به آموزه‌های دین اسلام را تبیین نمود.

دکتر سعید محمدزاده، معاون پشتیبانی دانشگاه لرستان نیز در سخنانی از اهمیت تربیت صحیح فرزندان و جایگاه نهاد خانواده سخن گفت.

دکتر زیبا زمانی‌فرد، مدیر دبیرستان دخترانه دانشگاه لرستان نیز در سخنانی، یک گزارش عملکرد کلی از مهم‌ترین فعالیت‌های علمی، آموزشی، پرورشی دبیرستان دخترانه دانشگاه لرستان ارائه کرد و بر تقویت هم‌افزایی و ارتباط بین اولیای دانش‌آموزان با مدیران و معلمان دبیرستان تأکید کرد.

وی موفقیت دانش‌آموز دبیرستان دخترانه دانشگاه لرستان در کسب رتبه 21 گروه علوم تجربی در کنکور سراسری را یک افتخار برای جامعه دانش‌آموزی استان لرستان به‌ویژه دبیرستان دخترانه دانشگاه لرستان دانست.

نعمتی، رئیس انجمن اولیاء و مربیان آموزش و پرورش ناحیه یک خرم‌آباد نیز در گفته‌هایی بر اهمیت جایگاه انجمن و نقش آن در ارتباط بین اولیاء و دانش‌آموزان تأکید کرد.

همچنین وی خواهان افزایش مشارکت اولیای دانش‌آموزان در فعالیت‌های انجمن اولیاء و مربیان شد و موفقیت دانش‌آموز دبیرستان دخترانه دانشگاه لرستان در کسب رتبه 21 کنکور تجربی کشور را تبریک گفت.

مهران، مشاور دبیرستان و دکتر جهان‌نژاد، مشاور تحصیلی این دبیرستان نیز در سخنانی درباره اهمیت روش‌های صحیح تربیت فرزندان و اهمیت برنامه‌ریزی دقیق کاربردی برای مطالعه و تحصیل فرزندان سخن گفتند.

گزارش تصویری

۱۴۰۲/۰۶/۰۷ - ۰۶:۴۴
۱۴۴ بازدید