اخبار

آغاز پروژه احداث بوستان شهدای دانشگاه لرستان با حضور مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری لرستان همزمان با دهه فجر

۱۴۰۲/۱۱/۱۸

همزمان با ایام دهه مبارک فجر، با حضور امین گودرزی، مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری لرستان، دکتر علی نظری، رئیس دانشگاه لرستان و معاونان این دانشگاه، پروژه ایجاد بوستان شهدای دانشگاه لرستان با کاشت نهال، آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه لرستان، این پروژه، روز چهارشنبه، 18 بهمن‌ماه در محوطه اطراف مهانسرای سایت مرکزی دانشگاه لرستان کلید خورد تا در نهایت علاوه بر کاشت درختان انار، فضای سبز و زییاسازی به اندازه دو هزار مترمربع، صورت گیرد.

همچنین این اقدام در راستای اجرای برنامه‌های شورای راهبری مدیریت سبز دانشگاه لرستان است که دبیر آن، دکتر مهدی سلیمانی‌مطلق است.

در آیین آغاز احداث بوستان شهدای دانشگاه لرستان، مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری لرستان و رئیس دانشگاه لرستان، در سخنان کوتاهی بر اهمیت گسترش فضای سبز و درختکاری و ارتقای شاخص‌های مدیریت سبز دانشگاه، تأکید کردند.

همچنین، دکتر مهدی سلیمانی‌مطلق، دبیر شورای راهبری مدیریت سبز دانشگاه لرستان، گزارشی از این پروژه ارائه کرد که براساس آن حدود 90 نهال از گونه انار، کاشت خواهند شد و علاوه بر ‌آن، محیط در قالب بوستان، زیباسازی، محوطه‌سازی، معبرسازی و فضاسازی سبز خواهد شد تا هم از نظر چشم‌انداز و هم از نظر توجه به مفهوم «دانشگاه سبز»، اقدامات فعلی گسترش و ارتقاء یابند.

گزارش تصویری

۱۴۰۲/۱۱/۱۸ - ۱۵:۳۸
۶۴۹ بازدید