اخبار

نشست شورای صنفی دانشجویان دانشگاه لرستان با معاونان این دانشگاه درباره سرویس‌های ایاب و ذهاب دانشجویی برگزار شد

۱۴۰۳/۰۷/۱۵

نشست شورای صنفی دانشجویان دانشگاه لرستان با معاونان پشتیبانی و دانشجویی این دانشگاه درباره موضوع سرویس‌های ایاب و ذهاب دانشجویان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه لرستان، در این نشست که روز یکشنبه، 15 مهرماه سال جاری در اتاق محل کار دکتر سعید محمدزاده، معاون پشتیبانی دانشگاه لرستان برگزار شد ابتدا رضا صادقی، دبیر شورای صنفی دانشجویان دانشگاه لرستان، برخی مشکلات مربوط به تعداد سرویس های ایاب و ذهاب دانشجویان و برخی مسائل مرتبط با ساماندهی ایستگاه های اتوبوس های رفت و آمد دانشجویان را مطرح کرد.

سایر اعضای شورای صنفی دانشجویان دانشگاه لرستان شامل فرید ستاری، رضا هادی‌نسب، علی مداحی و مانا میرویسی نیز هرکدام نقطه نظرات خود را درباره موضوعات مرتبط با سیرویس‌های ایاب و ذهاب دانشجویان بیان کردند.

در این نشست، دکتر سعید محمدزاده، معاون پشتیبانی دانشگاه لرستان توضیح داد که تعداد اتوبوس های شهرستان خرم آباد به قدر کافی زیاد نیست و به همین علت بایستی بتوانیم سیستم فعلی ایاب و ذهاب را هرچه بیشتر ساماندهی کنیم و از ظرفیت ناوگان مینی بوس هم در برخی مسیرها بهره ببریم تا کمبودهای احتمالی رفع شود.

وی ایجاد سامانه زرو تردد دانشجویان را یک اقدام بسیار مهم دانست که باعث شده است به صورت دقیق براساس نظام آماری، وضعیت سرویس های ایاب و ذهاب دانشجویان جهت تحلیل، مشخص بشود و البته برخی کمبودها مربوط به این موضوع است که تعداد اتوبوس های کل شهرستان خرم‌آباد باتوجه به نیازهای شهرداری در داخل شهر، زیاد نیست اما بدون شک با برنامه‌ریزی صورت گرفته، برخی کمبودهای موجود رفع خواهد شد.

در این نشست، دکتر مهدی شاهین، معاون دانشجویی دانشگاه لرستان نیز پیشنهادات خود را در راستای تعامل هرچه بیشتر با شورای صنفی دانشجویان و تقویت رضایتمندی دانشجویان ارائه کرد.

دکتر ایرج محمدی، مدیر امور اداری دانشگاه لرستان و صمد کوشکی، رئیس نقلیه این دانشگاه نیز راهکارهای پیشنهادی خود درباره ارتقای کیفیت نقلیه دانشجویی را خطاب به معاون پشتیبانی دانشگاه لرستان، بیان کردند.

همچنین مهندس فاضلی، متصدی سامانه رزرو تردد دانشجویان، برمبنای آمار و عدد، گزارشی از وضعیت فعلی تعداد سرویس‌های ایاب و ذهاب دانشجویی و تعداد روزانه دانشجویانی که از سرویس‌ها در هر مسیر استفاده می‌کنند ارائه نمود.

گزارش تصویری

۱۴۰۳/۰۷/۱۵ - ۱۳:۰۷
۳۲۴ بازدید