شرح وظایف رئیس اداره استخدام ، انتصابات و ترفیعات
۱- تهيه صورتجلسات كميته فرعي طرح طبقه بندي مشاغل و تنظيم مدارك مربوط جهت ارتقاء گروههاي تخصصي و ارسال به مراكز
۲- مطالعه مستمر مجموعه قوانين و مقررات اداري و استخدامي كشور – قوانين كار بخشنامه ها و تصويب نامه ها به منظور آشنايي كامل در اجراي آنها
۳- صدور احكام و قراردادهای كارگزيني براي اعضای رسمي، پیمانی و قراردادی
۴- ثبت كامل حضوروغياب كارمندان
۵- تهیه گزارش ماهانه به منظور پرداخت حقوق
۶- صدور گواهيهاي اشتغال بهكار و كسر از حقوق، تخفيف شهريه . . .
۷- پاسخگوئي به كليه مكاتبات و مراجعات پرسنلي و رسيدگي به امور آنها
۸- صدور كارت حضوروغياب و نگهداري و سرويس دستگاه ورودوخروج و بهروزرساني نرمافزار حضوروغياب
۹- ثبت، محاسبه، بازخريد و اعلام مرخصي كاركنان
۱۰- صدور و ارسال حکم مأموريت كاركنان
۱۱- محاسبه و تنظيم ليستهاي حقوقي اعم از حق شيفت، کمک هزینه تهیه غذا، ايابوذهاب، اضافهكار و . . .
۱۲- اجراي كليه بخشنامههاي مربوط به پرسنل
۱۳- تشكيل پرونده و ضبط و بايگاني مدارك پرسنلي و اداري
۱۴- تهيه پيش نويس احكام شاغلين اعم از انتصاب،ارتقاء گروه،افزايش سنواتي،فوق العاده شغل، ماموريت و .... بر اساس تفويض اختيار لازم و رعايت قوانين و مقررات مربوطه
۱۵- تهيه پيش نويس قراردادهاي پرسنل بخش موقت – پيماني با رعايت مقررات مربوطه
۱۶- تهيه گزارشهاي لازم در خصوص بازنشستگي افراد يا درخواست افراد براي بازنشستگي
۱۷- بهنگام نمودن اطلاعات پرسنلي در سيستم وبروز رسانی سيستم
۱۸- انجام امور مربوط به ارزشيابي پرسنل دانشگاه در چارچوب دستورالعمل هاي تعيين شده
۱۹- تهيه آمارهاي مختلف پرسنلي حسب مورد و طبق نظر مقام مافوق
۲۰- تهيه مدارك لازم و ارسال به مركز جهت تبديل وضعيت استخدامي
۲۱- انجام امور مربوط به تعاون ، بيمه و رفاه و دريافت وام تعاوني اعتبار پرسنل دانشگاه
۲۲- ثبت برگه هاي ماموريت روزانه،مرخصي روزانه استحقاقي واستعلاجي در سيستم حضورو غياب
انجام امور استخدام و معرفي كارمندان واجد شرايط لازم جهت انجام مشاغل مورد نظر