شرح وظايف مدير امور اداری و پشتیبانی
1-برنامهريزی برای تحقق و اجرای سياستهای دانشگاه در زمينه امور اداری و عمومي؛
2- پیش بینی کادر انسانی مورد نیاز و انجام امور استخدامی کارکنان دانشگاه با رعایت قوانین و مقررات استخدامی مربوط.
3- نظارت بر تهيه و تنظيم بخشنامهها و آييننامههای داخلی در زمينه تسهيل و تسريع امور اداری و عمومی مربوط؛
4- برنامهريزی و ايجاد ساز و کارهای مناسب برای تحقق سياستهای تشويق و کمک به افزايش سطح رفاهی کليه کارکنان با توجه به موارد مشابه در ساير سازمانها وهمچنین اجرای قوانین و مقررات آیینامه ها و دستورالعملهای رفاهی و بیمه کارکنان.
5- نظارت بر برنامهريزیهای تعمير و نگهداری تجهيزات و تأسيسات و ارائه گزارشهای دورهای به مقام مافوق در اين زمينه؛
6- نظارت بر امور انبار داری و تهیه و تنظیم دفاتر و اسناد انبار، خرید کالا و توزیع و تحویل کالاهای مورد درخواست به واحدهای متقاضی.
7- ايجاد ساز و کارهای مناسب در زمينه احقاق حقوق کارکنان و ارتقاء گروه يا ترفيع و يا ساير پاداشها و تشويقهای مربوط؛
8- نظارت بر رسيدگی به تخلفات اداری کارکنان و ارائه گزارش به مقامات مافوق در صورت لزوم.
9- نظارت بر حفاظت فيزيکی و نگهبانی از محدوده دانشگاه و ارائه گزارش به مقام مافوق در صورت لزوم.
10- مطالعه، بررسی و برنامهریزی در خصوص واگذاری امور خدماتی و عمومی به بخش خصوصی و انعقاد قرارداد در چارچوب قوانين و مقررات موضوعه وهمکاری در انجام امور مربوط به مناقصه ها و مزایده ها مطابق مقررات جاری.
11- نظارت بر تحقق شرح خدمات قراردادهای واگذاری کار و انجام خدمات اداری و عمومی و رسيدگی به تخلفات و يا شکايات مربوط؛
12- برگزاری و تشکيل جلسات و کميسيونهايی در زمينه رسيدگی به مشکلات اداری و امور عمومی کارکنان و دانشگاه و ارائه پيشنهادهای مؤثر در اين زمينه؛
13- شرکت در جلسات و کميسيونهای مربوط و اظهار نظر و ارائه گزارش در صورت لزوم؛
14- سازماندهی روابط واحدهای تابعه با ساير واحدها در راستای تحقق اهداف دانشگاه؛
15- نظارت بر حسن انجام وظايف ادارات امورعمومی و مراکز اقماری دانشگاه.
16- برقراری ارتباط و هماهنگی با مديران همطراز در مراکز و سازمانهای مرتبط و مشابه به منظور تبادل نظر و افزايش اطلاعات و معلومات تخصصی و حرفهاي؛
17- نظارت بر تهيه و تنظيم اسناد هزينه داخلی و خارجی و ارسال آن به مديريت مالي؛
18- نظارت بر نحوه ورود و خروج کارکنان و تهيه گزارشهای تحليلی موردی و ادواري؛
19- نظارت بر تأمين رفاه و تأمين اجتماعی کليه کارکنان و حسن اجرای طرحهای رفاهی در چارچوب قوانين و مقررات؛
20- نظارت بر انجام کليه امور مربوط به مزايده و مناقصه؛
21- نظارت بر اجرای قوانين و مقررات مربوطه به نظام هماهنگ، خدمات کشوری و ساير مقررات استخدامی و مصوبات هيأت امناء؛
22- نظارت بر تأمين ملزومات اداری و فنی مورد نياز واحدها؛
23- انجام ساير امور محوله از سوی مقام مافوق.
24- نظارت بر انجام امور مربوط به دبیرخانه ،بایگانی ،دریافت و توزیع نامه ها و مراسلات پستی
25- نظارت بر امور تدارکات، خدمات و کارپردازی |