شرح وظایف رئیس اداره خدمات و تدارکات
۱- نظارت بر امور مربوط به کارپردازی اعم از راهنمایی، تقسیم کار و تعیین وظایف کارکنان تحت سرپرستی
۲- پیش بینی احتیاجات واحد متبوع و اقدام به اخذ اعتبارات لازم و توزیع آن بین کارپردازان تحت سرپرستی
۳- نظارت بر نحوه ی خرید و کیفیت کالا، کنترل و تایید اسناد مربوط به اجناس خریداری شده
۴- نظارت بر جمع آوری اطلاعات مورد نیازاز فروشندگان لوازم و کالا و هماهنگی با کارپردازان تحت سرپرستی در خرید کالا از فروشندگانی که از نظر قیمت و مرغوبیت اجناس مناسب تر می باشند
۵- نظارت بر اخذ درخواست های خرید از واحدها و کنترل دستورات صادره و اولویت بندی درخواست ها بر حسب نیاز و ضرورت
۶- کنترل و راهنمایی کارپردازان نسبت به تحویل کالای خریداری شده به واحد انبار
۷- شرکت در جلسات کمیسیون معاملات متوسط بر حسب ضرورت و دستور کتبی مدیر مافوق
۸- تشکیل جلسات داخلی با کارپردازان و طرح روش های کار و تنظیم گزارش کار آنان
۹- نظارت بر تنظیم سند هزینه جهت حسابرسی و صدور چک
۱۰- انجام سایر وظایف محوله از سوی مقام مافوق
۱۱- نظارت بر ارائه خدمات عمومی و پشتیبانی به پرسنل دانشگاه با هماهنگی واحدهای مربوطه
۱۲- نظارت بر امور نظافت، آبدارخانه، پذیرایی، رستوران، نقليه و اياب و ذهاب كاركنان
۱۳- همکاری در خصوص واگذاری امور پشتیبانی و خدمات عمومی به پیمانکاران خارج از مجموعه
۱۴- کنترل و نظارت بر عملکرد پیمانکاران متولی امور پشتیبانی و خدمات عمومی در دانشگاه
۱۵- نظارت در امرنقل و انتقال وسایل و لوازم و جمع آوری اثاثیه اسقاط و غیرقابل استفاده و تحویل آن به انبار با هماهنگی جمعداری اموال دانشگاه
۱۶- بازديد از ادارات و واحدهاي تحت سرپرستی و بررسي و نظارت بر حسن ارائه خدمات عمومي و پشتيباني
۱۷- همکاری در امور پذیرایی میهمانان داخلی و خارجی در انجام امور تشریفات، ایاب و ذهاب، محل جلسات و امثالهم با هماهنگی اداره روابط عمومی ومعاونت دانشجویی دانشگاه
۱۸- انجام ساير امور محوله در حوزه وظايف سازماني از سوي مقام مافوق